Klantenservice

 

Per mail zijn wij 24 / 7 bereikbaar. Stuur je mail naar info@defunshop.nl Zet in het onderwerp jouw ordernummer.

Wij proberen jouw e-mail altijd binnen 6 tot 8 uur te beantwoorden.

Liever telefonisch contact ? Bel dan op werkdagen tussen 09:00 – 17:00 met 085-06 02 502

VRAGEN
Tijdens het online shoppen, het afronden van je bestelling of na ontvangst van je bestelling kan het natuurlijk voorkomen dat je vragen hebt. Hier vind je de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice door te bellen of te mailen.

Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Voor meer info kijk dan op onze pagina levering
  • Wat doe ik als het artikel defect blijkt te zijn?
    Voor meer info kijk dan op onze pagina retour
  • Op welke manieren kan ik betalen?
    U kunt via creditcard, ideal of via afterpay uw betaling doen.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 2.95. Besteld u boven € 25 dan betaalt u geen verzendkosten
  • Wat zijn de algemene voorwaarden?
    Dit zijn de voorwaarden wij u aangaat en accepteert voor u een bestelling plaatst.
  • Is het ook mogelijk om mijn order per brievenbuspost te ontvangen?
    Indien mogelijk wordt uw bestelling via brievenbuspost verzonden.
  • Wordt mijn bestelling ook bij de buren afgeleverd?
    Wij bezorgen nooit bij de buren. Voor meer info kijk dan op onze pagina levering
  • Hoe ziet de verpakking van mijn bestelling eruit?
    Wij leveren discreet en anoniem. Voor meer info kijk dan op onze pagina levering
  • Wat staat er op mijn bank- of creditcardafschrift?
    Op uw bank of creditcard afschriftstaat nooit De Fun Shop
  • Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
    Helaas is dit niet mogelijk, wij zijn enkel een postorder bedrijf